Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook

Azt a kurva mindenit!

Valahogy mindig így van ez. Mi hercegnők várjuk, hogy eljöjjön értünk a szőke hercegünk fehér lovon. A mesében, amikor a herceg megérkezik, megmenti a hercegnőt és élnek boldogan, míg meg nem halnak. Itt elsztorizgatom, hogy szerintem a meseírók valamit elhallgattak, mert valójában ez nem is így van. Kurvára nem.

2020.09.18. 22:16 Coset<3

Lánykérés

A legtöbb pasi talán egyszer az életében megpaskolja a nője seggét, miközben hátulról tolja, de a különböző félelmei miatt a legtöbbször ennél meg is áll. Én szeretem, ha az élvezet és fájdalom határán vagyok, és most már azt is egyértelműen tudom, hogy szeretem, ha a szexben szarrá aláznak, és úgy kezelnek, mint egy utolsó, mocskos kis ribancot. 

 _opt_aboutcom_coeus_resources_content_migration_brides_proteus_5c1948eeba98247fa6942af3_11-6acb4f2401f44a598f4c6a235938aa2d.jpeg

Figyelem! A következő írás erősen szexuális tartalmú, mely egyeseket felzaklathat. 

Mindig is tudtam, hogy a szexben egy ordenáré ribanc vagyok, de most, hogy olyan emberrel volt szexuális élményem, aki még nálam is betegebb, meglepődve nyugtázom Woody Allen szavait, miszerint a szex minél mocskosabb, annál jobb. Eddig is a vad szexet kedveltem, az olyat, amitől a füleim kettéállnak, és az olyat, ahol a falra tesznek, miközben hátulról büntetnek és közben a hajamat tépik. Mindig is tudtam, hogy vannak dolgok, amiket nagyon szívesen kipróbálnék, de megfelelő partner híján maradtam azon a szinten, hogy eszméletlenül élveztem, azt, ha szinte eszméletlenre dugnak. 

A szexuális életem új szinthez érkezett, ahol nincs tabu, nincs félelem és nincs határ. Ahol gyakorlatilag a férfi azt csinál velem, amit csak akar, én meg kurvára élvezem a kiszolgáltatott helyzetem. Nyilván mindenkinek van valami beteg perverziója szex közben, és nyilván mindenkinek más okoz örömet, bánatot, vagy fájdalmat. 

Én szeretem, ha az élvezet és fájdalom határán vagyok, és most már azt is egyértelműen tudom, hogy szeretem, ha a szexben szarrá aláznak, és úgy kezelnek, mint egy utolsó, mocskos kis ribancot. 

A legtöbb pasi talán egyszer az életében megpaskolja a nője seggét, miközben hátulról tolja, de a különböző félelmei miatt a legtöbbször ennél meg is áll. Nekem ez valahogy mindig kevés volt, és bár szinte mindig a nyelvem hegyén voltak a szavak, hogy mire vágyom, az alapvető szex-közbeni beszéden túl sokat nem mondtam baszás közben. Az alapvető szex-közbeni beszéd alatt azt értem, hogy sosem okozott problémát azt mondani a bennem lévő kannak, hogy basszon erősebben, vagy hogy éppen milyen jól csinálja a dolgát, de például azt mondani neki, hogy tépjen a hajamba miközben hátulról tol, nem minden esetben sikerült. 

140306-lytton-hookup-tease_hvod8d.jpeg

Szóval itt van ez a pasi, akivel a kanapén csókolózom, aki a nyelvemmel játszik és aki már csókolózás közben belekap a hajamba, vagy finoman arcon csap. Alakulunk és nem is kérdés, hogy mindjárt leszopom, így betérdelek elé egy párnára, lehúzom a nadrágját és finoman játszani kezdek az ágaskodó szerszámával. Először csak a farkát nyalom és szopom, aztán kiköpeti velem, és a herét kezdi velem nyalogattatni és szopogatni. Közben folyamatosan egymás szemébe nézünk és azt mondja, szopjál ribanc, erősebben, még, majd pedig hirtelen felpattan, beáll elém, megfogja a hajamat, és konkrétan elkezd szájba baszni. Én előtte térdelek, egy pillanatra etléved a tekintetem, ő rám szól, hogy nézzek a szemébe, én visszanézek, ő bassza a számat, húzza a hajamat, kiveszi a farkát a számból, lekever egy taslit, visszateszi a számba a farkát és azt mondja, szopjál ribanc. 

Én közben határozottan nedvesedek, ő felránt az alkaromnál fogva, befordít maga elé a kanapéra, szétnyitja a seggemet, letérdel mögém, belém nyal, majd elkezd játszani a seggemmel, közben magyaráz, én már félig repdesek, és életemben először most kurvára nem zavar, hogy ezerrel ég minden villany, és minden porcikámat tisztán látja. Sőt élvezem ezt a fajta szabadságot, és az érzést, hogy mögöttem egy férfi, aki imádja a testem, és bennem az izgalom, hogy azt csinál velem, amit csak akar. 

12-053813-sex_positions_best_performed_on_your_couch.jpg

Aztán egyszer csak belém jön, a seggemet összegyűri és ki-be, ki-be játszik velem, mint egy utolsó szajhával. Közben a hajamat húzza, a seggemet csapkodja, és mocskosul beszél hozzám. Aztán megint kijön belőlem, megint betérdel mögém, és a nyelvét érzem mindenhol. A seggemet harapdálja, rácsap a puncimra, újra mögém áll, és basz tovább. Én közben az alkaromon és a térdeimen vagyok, a fejem a párnák közé túrva, és semmi másra nem gondolok, csak arra, hogy ezt a fajta kontrollt kerestem mindig is. 

Aztán megfordít, a hátamra tesz, a lábaimat felteszi a nyakamba, érkezésem sincs nyekkenni, mert a kezeivel szétnyitja a puncimat, ráköp, és beteszi a farkát. Aztán kiveszi, majd újra beteszi, s mindeközben végig a szemeimbe néz kéjelgő szemekkel, és követeli, hogy beszéljek hozzá. Megint a puncimra csap, a két kezemmel szétnyitom neki a szeméremajkaimat, ő meg azt mondja, ezt imádja, és beteszi-kiveszi-beteszi-kiveszi, előbb lassan, és finoman, utána meg gyorsan és durván. Aztán rám nehezedik a teljes súlyával, továbbra is egymás szemében vagyunk, és egyfolytában beszélünk. Én azt mondom, hogy ezt imádom, ő azt mondja, hogy beszéljek, megint lekever egy taslit, majd megcsókol, és közben csak dugja a puncimat. Én közben már puncizom, ő odanéz, és imádja, majd én érzem, hogy alakulok, könyörgök, hogy basszon még, azt mondja, az övé vagyok, én azt mondom, igen, és hogy ezt a puncit csak ő dughatja. Ettől még jobban bepörög, megcsókol, én mondom, hogy mindjárt élvezek, erre elkezd keményebben baszni, azt parancsolja, élvezzek, ezt ismétli, majd ráfog a nyakamra, és szinte hörögve mondja, hogy élvezz ribanc. 

Én meg ettől totálisan kikészülök, mindenemmel beremegek, becsukom a szemeimet, és akkorát élvezek, mint még soha az életemben. Nem tudok megszólalni, csak azt érzem, hogy szerelmes vagyok, ő megcsókol, felránt, lebasz a földre maga elé, és rám parancsol, hogy szopjam. Én meg szopom nagyon lelkesen, ő megint ráfog a hajamra, lekever egy pofont és bassza a számat. Aztán megáll, kiveszi a farkát, fogja a hajamat, azt mondja, nyissam ki a számat, én kinyitom, ő meg beleköp. Arra gondolok, pont ilyen beteg szexre vágytam mindig is, ő közben visszateszi a farkát a számba és azt kérdezi, mit akarok, én mondom, hogy a farkát, meg őt, ő azt mondja, mindjárt elmegy, én meg azt mondom, jöjjön. És nincs is tovább kérdés, hogy hova, ott marad, ahol van, azt mondom, azt akarom, hogy a számba élvezzen, tovább szopom a farkát, nyalom és szívom a heréit, ő rásegít a kezével, majd hirtelen megáll, a makkját a számba teszi, ránt kettőt, és már érzem is a meleg nedűt, ahogy megérkezik a torkomra, meg a számba. 

8gfx7aar9zq11.jpg

Én bámulom a szemeit, rászopok még kettők a makkjára, nyalogatom a cerkáját, ő meg elalélt szemekkel szisszen egyet, továbbra is a szemeimbe néz, lassan és hitetlenkedve mozdítja a fejét, a karomnál felhúz, mosolyogva azt mondja szeretlek, és megcsókol. 

Én kiöblítem a számat, majd hozzábújok a kanapén, és elveszek az ölelésében. Azt mondja, ilyen szexuális élménye még soha senkivel nem volt, mert a legtöbb nőnek ez már rémisztő, vagy túl sok. És hogy előbb az arcomba és a személyiségembe szeretett bele, de a puncimmal örökre megfogtam. Én meg csak mosolygok magamban. 

Csók. 

xLady

_________________________________________________

Figyelem! Szexuális együttlét az előre megbeszélt határokat tiszteletben tartva, csakis mindkét fél közös beleegyezésével történhet. 

Van egy hasonló történeted, amit szívesen elmesélnél? Vagy szeretnéd, ha lenne? Kövess a Facebookon, és írj nekem! 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: férfi szex szerelem szopás kaland baszás kapcsolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://aztakurvamindenit.blog.hu/api/trackback/id/tr146989375
süti beállítások módosítása