Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook

Azt a kurva mindenit!

Valahogy mindig így van ez. Mi hercegnők várjuk, hogy eljöjjön értünk a szőke hercegünk fehér lovon. A mesében, amikor a herceg megérkezik, megmenti a hercegnőt és élnek boldogan, míg meg nem halnak. Itt elsztorizgatom, hogy szerintem a meseírók valamit elhallgattak, mert valójában ez nem is így van. Kurvára nem.

2013.12.06. 10:12 Coset<3

Re: Hol vannak a jó faszik?

Olyan jó lenne. Ezt írod, és Petra is hasonló faszira vágyik. Hiszek nektek. Biztos jó lenne, de ez így nem fog menni. Komolyan.

 

real.jpg

Borvirágos, friss szellős jó reggelt Kedveseim!

Pár nappal ezelőtt Petrával azt feszegettük, hogy hol vannak a potenciálisan levadászandó jó faszik.

Azon felül, hogy Petra több megkeresést is kapott, volt, aki nemes egyszerűséggel megválaszolta a kérdést, hogy hol vannak azok a bizonyos potenciális harmincas pasik, akik a jó parti kategóriába tartoznak nekünk, húszas, vagy harmincas szingli nőknek.

Miután elolvastam István levelét, azért egy kicsit magamba néztem, és elgondolkodtam azon, hogy talán egy pöppet vissza kéne venni az arcomból.

Anno Robbie Williams énekelte, hogy the best women are married, all the handsome men are gay, és bizony István levele is ezt erősítette meg bennem. Mert azért lássuk be, hogy egy szingli, jóképű, humoros, harmincas férfiállat nem véletlenül szingli. Valami defektje biztosan van, ami miatt nem kelt még el. Ugye.

Íme István, aki elmondja, miért nem találunk, mi fiatal, menő szingli csajok végállomást jelentő kandúr bandit.

 

alfa.jpg

Szia xLady!

Már pár hónapja olvaslak és igazán megfogott az oldal. Nem igazán a szexuális tartalom miatt, hanem inkább a belső, lelki vonal fogott meg. Bár én férfi vagyok, de mégis sok lelki dolgon én is hasonlóan mentem keresztül, ezért sokat merítettem néhány írásodból. Nagy szerelem, fájdalmak, stb.


A nevem István, 32 éves vagyok, 10 éve élek kapcsolatban. Normális szexuális életet élek, rendezett életem van, és egyébként tipikusan jó pasi vagyok. Olyan alfahím típus, de alapvetően hűséges és komoly. Röviden ennyit rólam.

Arra szeretnék reflektálni, hogy vajon hol vannak a jó faszik és hogy vajon mi lehet a gond.

Petra így írta le:

Hol vannak a potenciális férfiak? Aki, -pontosan-, felken a falra, és már csak a tekintetétől is bokáig csúszik a bugyim, vagy egy fos nap után csak simán megsimogatja a buksimat. Ennyire vágyom, nem többre.

Tényleg ennyi lenne az igény? Ez lenne a fontos egy fasziban? Az a mérce, mennyire csúszik a bugyi a tekintetétől?

Egy másik helyen te is megfogalmaztad a vágyaidat:

Olyan jó lenne, ha megtalálnám azt a férfit, akinek már a nézésétől kiborulok, aki úgy csinál meg, hogy még egy kósza gondolatom sincs más farkakról, és aki mindeközben szellemileg és érzelmileg is a társam. Ez a három faktor együtt viszont nagyon ritka.

Olyan jó lenne. Ezt írod, és Petra is hasonló faszira vágyik. Hiszek nektek. Biztos jó lenne, de ez így nem fog menni. Komolyan.

 

thinking.jpg

Az alapvető gond az, hogy nem egy hozzátok illő személyiséget kerestek, aki majd passzol hozzátok szexuálisan is. Hanem olyat, aki elsősorban jól megdug, és emellett azért lelkileg, szellemileg is társatok tudna lenni.

Ha így él egy nő, akkor kezd el férfiként gondolkodni a párválasztásról. Engem például a párom személyisége fogott meg. Tök sokat dumáltunk, találkoztunk mielőtt szex lett volna, mert bár fontos dolog a szex is, de számunkra nem ez a legfontosabb. Sokkal fontosabb szerintem, hogy a személyiségek passzoljanak, ha ez megvan, akkor szinte biztosan a szexben is könnyen egy hullámhosszra tudnak kerülni. A legyünk nők, hogy a férfi férfi lehessen gondolataid nagyon tetszenek, mondjuk az igazi az lenne, ha ez belülről jönne, és nem mesterségesen kellene felvenni.

Persze nálatok ez már nem tud eredeti formában belülről jönni (valamikor 18 éves korotok körül valószínűleg elment), így számotokra az marad, amit írtál.

Szerintem a kapcsolat elején a felek nem egymás külsejébe, hanem személyiségébe szeretnek bele.

Nos, felettébb elgondolkodtató István, az alfahím írása, és bár belátom, van igazság a szavaiban, arról azért nem vagyok hajlandó lemondani, hogy életem szerelme azon felül, hogy érzelmileg és szellemileg is társam, úgy tudjon megdugni, hogy a fülem is ketté álljon.

Ettől függetlenül továbbra is szeretettel várom a férfiúi és női véleményeket.

 

Csók,

xLady

***Kommentelnél? Gyere a fészbukra, a leveleket is ott posztolom.***

komment

Címkék: olvasói levél ismerkedés probléma szingli válasz


A bejegyzés trackback címe:

https://aztakurvamindenit.blog.hu/api/trackback/id/tr295678277
süti beállítások módosítása