Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook

Azt a kurva mindenit!

Valahogy mindig így van ez. Mi hercegnők várjuk, hogy eljöjjön értünk a szőke hercegünk fehér lovon. A mesében, amikor a herceg megérkezik, megmenti a hercegnőt és élnek boldogan, míg meg nem halnak. Itt elsztorizgatom, hogy szerintem a meseírók valamit elhallgattak, mert valójában ez nem is így van. Kurvára nem.

2013.02.03. 13:06 Coset<3

Megbaszatlanságom története

 

 

Gondoltam, leírom megbaszatlanságom történetét. Ugyanis mondhat bárki bármit, egy huszonéves egészséges nőnek igenis vannak szexuális vágyai, amiket A esetben kielégíthet a párja segítségével, B esetben, párkapcsolat híján próbál lőni valakit a céllövöldében eme nemes célra. 

 

 

 

an.jpg

 

Jelen helyzetben én a B tábort erősítem, és őszintén szólva sosem gondoltam volna, hogy fiatal nőként valaha is ilyen nehéz lesz megdugatnom magam. Történetemet ott kezdem, hogy három héttel ezelőtt erősen megérett bennem a vágy, hogy most már illene egy olyan igazán isteneset baszni. Utoljára az exem ápolt le úgy igazán, az meg még a nyáron volt. Szóval a téma adott volt, a kérdés meg csak az, hogy kivel. Tudom, az okos nő mindig tartogat pár telefonszámot erre az esetre, de ezeket az ügyeket én valahogy mindig külföldi útjaim során rendeztem, szóval az itthoni listám elég foghíjas volt. 

 

Na szóval, hol is ismerkedhetne ilyen céllal egy fiatal nő? Szórakozóhelyen? Az nem nekem való. Baráti társaságban? Az most meg azért nem jó, mert én most kifejezetten csak dugni akarok, mi van, ha a pasi többet akar? Ott nehéz eltűnni. Maradt hát a netes ismerkedés, tulajdonképpen az az oldal, ahol nem kimondva, de mindenki ezt keresi. Beregisztrálok, fényképek feltöltve és várok. Érkeznek az üzenetek, a legtöbb küldője a felejthető kategória. Aztán két nap sem telik el és megérkezik Johnny. Johnnyról azt kell tudni, hogy jó pár éve kergetjük egymást ezen az oldalon. Hol én vagyok beregelve, hol ő, és ebből a netes társkeresőből azt hiszem, ő az egyetlen, akire már a képei alapján is úgy rázizzenek, hogy azonnal fektethetne. Johnnyval ezidáig azért nem találkoztam még az elmúlt évek során, mert mindig csak és kizárólag szexet akart. Annak idején, mikor még prűdségemet éltem és nem tudtam, milyen a jó kúrás, féltem vele találkozni, na de most, amikor én is csak erre vágyom, gondoltam, eljött a mi időnk és vele biztosan kurvajó lesz a szex. A tiszta, lecsupaszított, kőkemény szex. Merthogy azt szeretem, de ezt majd később. Johnny most sem futott fölös köröket, amit én tényleg nagyon szeretek. Megadtam neki a számomat, gondoltam felhív, de nem hívott. A sztori megint megbukott, de csak azért, mert se szó, se beszéd törölte magát. Új vizekre eveztem. Megérkezett Sanyi. Sanyi 33 éves, képei alapján nagyon rendben volt és azzal indított, hogy találkozzunk. Na, ez szuper lesz-gondoltam, ez is csak egy gyors numerára vágyik, nem lesz felesleges macera. Hát tévedtem. 

Ket napos csevereszes utan, en is ugy gondoltam, itt az ideje a szemelyes talalkozonak. Az esti randit megbeszeltuk, majd a srac hipp-hopp eltunt. Hmm- gondoltam, ez is egy igazi kis kocsog, pont mint a kepein, de megis van benne valami kulonleges, muveszi, ami nagyon erdekesse tette ot a szamomra. Masnap, mint ha mi sem tortent volna -mar vartam-  felbukkant, hogy talizzunk az este. Nem volt kedvem folos koroket futni, tudtam, hogy nem o az igazi es mivel nem vagyok egy szegyenlos gyerek, gondolkodas nelkul igent mondtam a filmezesre, nala. Osszekaptam magam, szexi fehernemu, 20 centis sarok, meg ahogy illik, elindultam azzal a tudattal, hogy pontosan tudom, mi fog tortenni: szex. En legalabbis ezt hittem, de tevedtem. Mezitlab, papucsban ajtot nyitott papi, akirol messzirol is latszott, hogy a kepeire csak emlekeztet valahol a tavoli messzesegben. Megfogadtam, hogy soha tobbet netes randi, ez is valami pancser a belvarosbol, de ha mar itt vagyok, hozzuk ki belole a maximumot. Beszelgetni kezdtunk, lagy zene szolt, es egyre inkabb kezdte felkelteni az erdeklodesemet az a kulonos kettosseg, ami mar az adatlapjan is jellemezte. kozel 6 ora beszelgetes utan hozzam ert, es ugy bokolt, hogy behaltam. Nagy nehezen megcsokolt es ott felgyorsultak a dolgok. Annyira, hogy vegul feltuzelve leleptem. Szex nelkul. Azt, hogy mivel foglalkozik, a mai napig nem tudom, ugyanis nem arulta el, mondvan, hogy az anyagias vilag semmit nem er, sokkal fontosabb a lelki kapcsolat ket ember kozott. Mostanra mar gyanitom, hogy igazabol munkanelkuli. Visszaterve a sztorihoz, masnap nagyon izzottunk mindketten, egesz napos csevely es mamor, nah, mondom, lehet, hogy megis lesz belole valami. Gondoltam, este atmegyek es tortenjen meg, aminek meg kell tortennie. Kivancsi voltam, papi vajon az agyban is papi-e, vagy az a tuzes kis kandur, aki villamlo szemekkel olyan nagyon beinditott. Megerkeztem, majd egyenesen a dvdezesre koncentraltam, hogy mihamarabb az agyba keruljunk. Olyan fel ora vadromantika utan, mikor mar nagyon vartam volna, hogy magamban erezzem a ferfiassagat, gondoltam rakerdek, miert is nem lepunk tul a simisumin. Ekkor ert az elso hidegzuhany: nem allt fel neki. Egesz konkretan szerinte azert, mert annyira odavan ertem es annyira kivan, hogy egyszeruen besult es gondoljak, amit akarok, ha lelepek, megerti. Ezzel meg nem is volt problema, mert ha igaz, akkor meg edes is valahol. Aztan jott a teljes elmebaj. Szerelmet vallott es orult, hogy vegre ujra "egy komoly kapcsolata kezdodik", majd pedig engem hibaztatott a kialakult helyzetert, mondvan, ha erezne, hogy szeretem, akkor biztosan mukodne, de legalabb mondjuk simogassam mar, vagy valami. Az is kiderult, higy az elozo estet azert dobta, mert kicsit beszivott es azt sem tudta, hol van. Gondolom, mondanom sem kell, libidom minuszba es akkor eloszor kezdtem kicsit felni tole, az addigi szexi nezesei egyszerre valtak remisztove, konkretan azon gondolkoztam, vajon mikor kezd el fojtogatni. Mar nagyon le akartam tiplizni, de barmikor erre tereltem a szot, teljesen kiborult, hogy "az ido csak a rabszolgaknak valo" felesleges dolog, ami ot visszazokkenti abba a rendszerbe, amit ugy utal. Es hogy ha meg az orat is nezegetem, teljesen kiboritom es biztosan nem fog neki felallni. Ekkorra mar ez erdekelt a legkevesbe, edesmazossa valtam, hogy mielobb elengedjen haza. Szepen lassan feloltoztem, o nagy nemasagba ekelt sohajokkal nyugtazta es mondogatta, hogy a depresszioja igy telen milyen rossz. Huh, mondanom sem kell, tiplit vagtam, papi papucsban, mezitlab kiengedett es csak arra tudtam gondolni, hogy remelem tobbet nem keres. Masnapra meg a tarskeresorol is torolte magat, nyilvan a depresszioja miatt. Vagy nem tudom. En magamnak megfogadtam valamit a netes randizassal kapcsolatban, de ami szamomra a legelkeseritobb az egeszben, az az, hogy meg egy jot dugni sem sikerult, nem hogy barmi komolykodasba kezdeni. Elkeserito, hogy a netes tarskereson a legtobb felhasznalo fake, beteg, depis, vagy retardalt, de nem adtam fel! Viszont az egyik tanulság nekem az, hogy ha adott az alkalom, ne halogassunk semmit es ha valaki nem akarja megmondani, mivel foglalkozik, erosebb legyen a gyanunk arra, hogy az illeto munkanelkuli, mint az, hogy mondjuk fougyesz.

Aztán másnap estére Sanyi előkerült és elmondta, hogy az ágyát már kétszer kellett idén megjavíttatnia, annyi nőt megdugott rajta, és ha egy kis faszszopó ribanc lennék, engem is nagyon megdugott volna, de mivel belém habarodott, gondolta, velem inkább romantikázna egyet. De ha tudta volna, hogy nekem a szex ennyire fontos, és nem nézegettem volna az órát, meg mondogattam volna, hogy mennem kell, akkor bizony felállt volna neki, és -idézem- "úgy megdugott volna, hogy utána 7 nyelven beszélt volna a puncim". Mondtam neki, hogy "na ez már valami", mindenkinek jár egy második esély, hát lássuk, mennyire lesz fogékony a puncikám a nyelvtanulásra. Következő este ismét tali, üveg bor és a teljes katasztrófa. Áthívtam most magamhoz, megérkezett, és a bor, csoki mellől elővett a szatyrából egy papucsot. Igen, papucsot. Mert hogy ő úgy gondolta, hogy itt alszik. Én már tudtam, hogy nem fog, de még nem akartam kiábrándítani. Borozgatni kezdtünk, majd pedig ismét elővette az éjszakába zúgó mély sóhajait. Kezdte felhúzni az agyam azzal, hogy úgy sóhajtozott, mint akinek elvitték az összes bárányát. Nem mert hozzám érni sem, majd összeesküvés elméletekkel jött akármikor megszólalt a telefonom, majd pedig amikor céloztam rá, hogy lassan mehetne, teljesen kiakadt és köpködni kezdett, hogy én már megint csak az idővel jövök és nem értem már meg, hogy akkor nem fog neki felállni?? Elegánsan megkértem, hogy érje el a 15 perc múlva induló vonatot, amire felháborodva ordibálni kezdett velem és közölte, hogy nekem nincs önkritikám, viszont kettős személyiségem annál inkább. Állt az ajtóban papucsban és itta tovább a bort. Csúnyákat nézett, majd nyugtázta, hogy én is csak egy pszichiátriai eset vagyok, mint minden más netes társkereső csaj. Aztán felvette a zokniját és a cipőjét, nagy nehezen elindult, de még a kapuból visszafordulva  közölte, nézzek tükörbe és szégyelljem magam, amiért ilyen tapló bunkó vagyok, hogy az éjszaka közepén kibaszom a lakásból. Én derűsen mosolyogtam rajta, mást nem mertem, becsuktam a kaput és besétáltam. Ő meg a kilences vonattal jött, a tizessel meg ment. Talán mégsem jár mindenkinek második esély. :)

Aztán Sanyi ijesztő és trágár üzenetekkel bombázott. Próbált alázni. Mondanom sem kell, nem jó helyen próbálkozott. Egy férfi, aki nem tud megbaszni. Sosem láttam ilyet. Szerelmes lett belém két randi után, majd amikor lepattintom alázni kezd. Reméltem, hogy legalább kúrunk egyet, mert az első alkalom csak valami véletlen volt, de sajnos nem. Sanyi. Hmm. Hát sajnálom. 

Ribanc vagyok? Igazam van? Másképp látod? Írd meg nekem az xlady85@gmail.com-ra!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://aztakurvamindenit.blog.hu/api/trackback/id/tr355060182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kileg 2013.02.06. 12:28:24

Nem kell csodálkoznod, ha végigvonulsz az utcán hány ember szemében látod hogy igazi férfi és nem egy egoista hülye, vagy egy beroppant nyüszítő kisfiú? Társkeresőn ahogy leírod, valószínűleg még rosszabb az arány, viszont pontosan nem tudom, mert sose kerestem férfira. Farkam van, nők kellenek. De köztük is rengeteg a kamu profil...

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.02.06. 12:28:24

Tetszett a sztori - de a névválasztás már nem annyira... :-P
Egyébként pedig meglepődnél, ha Max bácsi most azt mondaná, azon a középkorú-tapasztalt, népművelős hangján: "Márpedig tényleg létezik hasonló effektus a faroknak ezen az oldalán?!"

Max

Halandó 2013.02.06. 12:28:25

A másik kromoszóma leosztási oldalról nézve is reménytelen szerintem a netes társkeresés. Akár csak egy szimpla dugásra is.
Van akinek összejön, de szerintem a levelek túlnyomó többsége azokon az oldalakon csak spam szintű.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2013.02.14. 08:45:48

Valahol ott volt a hiba, hogy talán kevésbé szigorúan kellett volna szelektálni a pasikat a felejthető kategóriába.
Akkor lett volna aki megbasz, mert így a kinézett szuperpasik leégtek.
süti beállítások módosítása